14 May 2011

Semalam punya entry, hari ni baru post

Sakit pula hati aku dengan masalah blog ni. Buka blogger .com keluar ayat "Blogger is currently unavailable". Shitbrix betul. Time aku banyak idea nak menaip, time tu juga la blog ni masalah.
haihhh, masalah-masalah. Aku dah la jarang ada idea nak menaip, bila idea dah mencurah-curah tak boleh pula nak curahkan kepada yang memerlukan.
sekali lagi shit.


Tengok macam sekarang, tengah tak ada idea balik la ni. Dah, berapa lama lagi nak tunggu sampai blog ini boleh beroperasi seperti biasa?

Ok, mungkin blogger .com tengah cuba yang terbaik untuk mengemaskini website dorang.

"Friday, May 13, 2011
We’ve started restoring the posts that were temporarily removed and expect Blogger to be back to normal soon"
Posted by at 06:07 PDT

Mereka juga sedang untuk mengembalikan post-post yang telah diremoved, ambil masa juga ni. Ok, aku pun malas taip panjang lebar sebab idea pun tinggal sisa-sisa ni.
Jadi, babai..

p/s : pada masa ini saya sedang menggunakan Notepad sebagai pengganti blog. (12.34 am/Sat)

No comments: