27 May 2011

Sejuta Belia, saya salah satu!

 Hari ini 27 Mei 2011, aku dan kawan-kawan(ayat UPSR) telah pergi ke Putrajaya untuk menghadiri, errr.. aku pun tak tau kenapa aku hadir kat acara ni. Bukan buat apa pun. SERIUS!!

Sampai-sampai kat sini je, kitorang di arahkan untuk pergi solat Jumaat! Yeah Rebecca Black's fans, its Friday!! Punya la besar masjid tu, kalau jalan sorang-sorang boleh sesat ni. Oh btw, Putrajaya ada dua masjid eh?

Ok, selesai solat jumaat.. Duduk setengah jam tunggu makanan. PEMBERITAHUAN : KAMI DITAJA *terima kasih :). Sementara diedarkan makanan kat kitorang yang lapar tahap serigala jadian tak makan selama 10 bulan purnama ni, kami ahli-ahli rombongan menerima baju dan cap dari Rakan Antidadah(RADA).

Lepas makan semua, lepak-lepak. Tengok Muay Thai, lepas tu balik. Macam sikit je aktiviti --'

sekitar aktiviti :

(Dalam bas on the way ke Putrajaya) Cuba teka cerita apa yang ditayang. 

Semua keluar masjid lepas solat jumaat.

*bosan, tak ada kerja

Sempat juga aku beli susu ceklet dengan galaxie. Hilang la 1% bosan dalam bas tu.

Gelap? Itu tandanya kami sampai Batang Kali waktu malam. 

Walaupun nampak macam tak ada yang best, tapi best juga. Ok what jalan-jalan.. Lagi satu, pakcik bawa bas ni sangat powerfull! When i said powerfull, I really mean it!

p/s : banyak lagi aktiviti, letih nak menaip tahu!!?

p/s/s : PC rosak lagi. ni sedang pakai laptop kakak. FFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU