12 May 2011




Jalan mana yang patut aku ambil? Kalau Rebecca Black dia kata "which seat can i take?". Ni Haris Ismail pula kata "which road can I take?"

Dilemma gila barbie woihh! STPM ke DIPLOMA? Ok, UPU aku tak dapat untuk first intake, tapi who knows yang second intake punya aku dapat, ye dok??

Sementara tunggu result untuk second intake, aku sekarang ni sedang menjalani minggu orentasi bagi pelajar tingkatan 6 di SMK Syed Mashor. Cikgu-cikgu, abang-abang, akak-akak upper 6 semua kata yang form 6 ni bagus. Bagus-bagus juga, belajar pun gila kentang hard!! Aku ni dah la diketegorikan sebagai pelajar yang malas, dan bukan malas tahap 1, ni tahap paling atas sekali. Kalau dalam game, boleh lawan dengan king dah ni. Dah la ramai yang kata STPM ni susah, lagi-lagi aku ingat nak ambil subjek Ekonomi dengan Sejarah, selain Pengajian Am, BM, MUET. Ekonomi dengar-dengar macam susah sangat!!!! Well, belajar mana-mana pun susah kan?

Jadi aku dalam dilemma antara ingin teruskan dengan Form 6, atau ambil diploma second intake (kalau dapat).

p/s : baru selesai mengisi "PERMOHONAN e-RAYUAN KEMASUKAN KE IPTA"


p/s//p/s : menaip dalam keadaan malas.. 

No comments: