01 July 2010

Falling Slowly

huaaaa. Im in loveee. Hari-hari aku perlu tengok dia, dengar suara dia. Kalau tak, hidup ni rasa cam tak sempurna je. Haihh. Why this happen to me ? OMG ! I can't live like this, aku mesti bagi tahu dia yang aku cintakan dia. HUHU tapi apakan daya diri ini. Dia yang ku maksudkan hanyalah seorang Gadis dari youtube.. Pergghh waa cakap sama lu suara + muka = PERFECT. Walaweyy ! Ni 1 antara video-video dia.
alangkah best kalau aku jadi mamat sebelah dia tu :P
Ok, cukup-cukup la menggalatal *SPM wehh !

Aku ni pun 1, SPM makin dekat, tapi makin malas pulak. Ahh, apahal laa aku ni. Dah puas kedua orang tua ku menyuruh ku study *ceh ayat. Tapi apakan daya diriku ini, penangan FACEBOOK lagi kuat. haihh. Nanti SPM nak dekat baru laa susah-susah nak study. Ngong betul laa.

Ahaaa, in the other hand. ARGENTINA & PARAGUAY layak ke suku akhir World Cup 2010. Argentina akan menentang Germany manakala Paraguay akan menentang Spain. Wahh, its gonna be HOT ! Dekat sekolah dah mula start perang bola antara Aku(ARGENTINA), Zaini(GERMANY), Hakim(SPAIN), Nass( BELANDA). Jabar pulak sokong Argentina, mula-mula sokong England, tapi England dah kalah jadi dia pun beralih arah. HAHA

AKU VS ZAINI
AKU VS HAKIM

Siapa laa bakal menang ini Cawan (Cup)

Viva La Albiceleste. Viva La Albirroja
peace ya'll !

No comments: