28 June 2010

FOLIO


Alhamdulillah, akhirnya.. Siap jugak folio addmath yang begitu leceh ini. Cikgu bagi suruh buat masa cuti 2 minggu yang lepas. Tapi cuti 2 minggu itu penuh dengan aktiviti yang tiada langsung kena-mengena tentang pelajaran ini. Wahaha :P Start sekolah lagi 2-3 hari baru nak buat. Nasib baik semua ada, kertas A4, printer + ink, laptop kakak *pinjam kejap, dan yang paling penting tiada lagi penting selain penting-penting belaka iaitu j*w*p*n tapi aku tak tiru bulat-bulat eaa. Aku pon ada maruah gak, aku tengok sekadar jadi bahan rujukan je *baik kan aku ? :P Jadi, buat punya buat..



Dah nak siap dah ni, pergi tanya cikgu "err, cikgu, camni boleyy ke ?" cikgu pon jawab "saya tak nak kamu buat 100% menggunakan ICT, yang jalan kerja tu buat dengan tangan" aku pun tak boley buat ape r, terpaksa akur. Cikgu is always right :) lagipun nak SPM ni tak baik melawan *aku dah kata, aku ni baik.. tangguh kejap dalam dua tiga hari ; ada je kepala-kepala yang "rajin" nak pinjam folio aku yang agak siap dah tu nak wat rujukan je. Bukan tiru pun (pikir la positif sikit). Aku pun bagi r, lagipun aku paham.. Dan hari berganti hari, tiba nya hari ahad *27 June, aku terpikir sejenak.. "Kerja apa yang aku tak buat lagi ni ?" TENGGGG.. Dapat SMS dari Hakim, dia mintak nak pinjam folio. Masa tu baru teringat kat folio yang aku belum disiapkan tu. Petang tu aku bagi Hakim pinjam kejap, malam tu pulak aku ambil balik.. Buat punya buat ni lah hasil nya :

simple je ni, save bajet laa. Ekonomi tengah gawat kan. HAHA.



And 1 more thing, NO MORE ENGLAND in WORLD CUP 2010. Mereka kalah ditangan German 4-1. HAHA bagi squad dan peminat England : cuba 4 tahun lagi




Buat masa ni, bagi ARGENTINA menang eaaa. HAHA. PEACE YALL !

No comments: