05 July 2010

Boom !

Haaa, tadi bersamaan dengan Ahad 4 Julai. Pagi nya amat la sejuk, perghh ! Walaweyy wa cakap sama luu. Pagi nye, dah tak pagi sangat la. Dalam pukul 10 aku bangun. Aku cakap dalam hati "apasal la alarm tak bunyi ? aku dah set pukul 8" haihh. Camtu la aku tiap kali bangun tak ikot time. Pagi ni hujan. Waaa memang seronok la kalau tidur. Tapi sebabkan nafsu nak tengok cerite katun tu lagi kuat, aku bangun kan badan aku. Pergi turun bawah. Cek dapur dulu, mana tahu ada breakfast ke. HAHAHA. Pastu on kan PC, then aku on kan TV pulak. Aku rasa hampa lepas tu sebab TV3 takda cerita katun. KENAPA AAA ??

Dah takda cite katun untuk ditonton, aku pun apa lagi buka la FACEBOOK. Tengok mana tahu ada notification baru ke kan *maklum la femes **perasan. Ahh memang ada, femes jugak aku rupanya :P Tengok-tengok, ala orang komen kat gambar orang lain je. Cehh ! Baru nak bangga. Lepas dalam sejam lebih tu, dapat massage dari Nas ke Shafiq ntah, berkata "weh kul 12.30 kumpul kat persatuan, ada main kompang jap lagi" aku pun reply "tapi ni hujan lagi kan" dapat reply "datang je lahh". Haihhh, orang nak rehat-rehat kat rumah pun tak senang la. Tapi takpa, atas dasar khidmat masyarakat, aku datang je r. Hujan pulak berhenti, macam tahu-tahu je orang nak buat kenduri hari ni. Main punye main, tangan aku pun dah sakit. Tapi takpa tahan laa, sikit je lagi. Tengah nyanyi time kompang tu, DJ dy tu pulak hulur mic dekat aku. Ahh, malu aku, nasib baik la suara aku sesedap suara Faizal Tahir *statement menggelabah. Lepas dah habis buat persembahan kompang, yeahh. Makan !! Lepas makan, balik.


Nas dengan muka bataknya :P
Safuan

Safuan gaya Bos !

Cari la mana satu pengatin



After that, kitorang rancang nak g CC nak battle game CS. Sampai CC aku ambil PC no 7. Wahh nombor ongg ! Tapi keybord dia je agak tidak ong ! Budus ! Abis kalah aku main game tu. Fedup aku ! Fizan bangga la tu. Konon hebat main. HAHA takde hal laa. Budak kecik je baru. Bagi can dulu !

PC yang konon nya Ong !

Nas dan Fizan Di belakang

AK-47

Shafiq di sebelah *sebelah lagi tu bukan geng, tapi rasanya adik Fatin tu


Lepas tu aku balik. Dalam pukul 5.30 tu pergi padang nak main bola. Yee, seperti yang aku jangka. Semua cerita pasal Argentina dengan Germany semalam. Haihh, weh bosan la. Tukar topik tak boleh ? :( Telinga aku panas je dengar. Tapi pastinya esok telinga aku akan lebih panas, dan lebih hangat daripada biasa !

Banyak betul main hari Ahad ni. Belajar sudah semestinya tidak ! Ishh aku ni. Nak jadi apa la besar nanti. HUHU Tapi tiga hari ni (Jumaat, Sabtu, Ahad) banyak betul memori baru tercipta. Ada yang seronok dan ada juga yang tak best langsung untuk diingati.

:)

No comments: