03 July 2010

Brazil ohh Brazil


"Haaaah why is this happen ? OMG" Brazil kalah laa wehh. Apa Cerr ? Ntah apa-apa je Brazil ni, dah gol 1 takkan tak boleh nak kekal kan kot ? aiyooo ~ nak wat camne dah kalah, kalah tetap kalah. tapi aku perhatikan dalam match ni banyak gila "FOUL". Brazil pula Kepten dia kena kad merah. Banyak pula masalah. Haihh --" Dan akhirnya Brazil kalah juga disebabkan tandukan oleh Snjder. HUHUH Sedih pun ada juga sebab masa match ni aku sokong Brazil T.T


dengan berbekalkan motor E kali 5 Shah yang diisi dengan RM2
Zaid, Mamat, Nass
Zaini (tak nampak), Ayen, Shah
Dalam banyak-banyak ni muka aku takda. HUHU

Aku tengok match ni kat SALMA r *err, betul ke aku eja ? Tengok dengan kawan-kawan. HAHA seronok jugak, yela first time tengok dengan diorang *jambu dok umah. Kat sana aku order kat itu BOSS milo ais 2, aku satu shah satu. Aku belanja Shah sebab dia dah jadi driver aku arini. Pastu makan roti canai dia. SO-SO je laa roti canai dia *tu pun nak cerita Sebelum game start kitorang cerita-cerita la. Macam-macam cerita keluar, lawak-lawak bodoh pulak tu HAHA Punya la ramai orang kat situ --"

Tapi overall best laa. Seronok tengok dengan dorang :)

PEACE YA'LL !

No comments: