11 July 2010

Saturday yang Cuti !

Ini hari aaa, sangat seronok la. Penuh dengan berjalan. Kaki pun sampai nak krem ni. HAHAHA. Adventure ini disertai oleh Aku, Mak, Kak Ngah. Abah tak dapat nak join kerana terpaksa bertugas dihari minggu, manakala Kakak pula masih di UiTM yang disayanginya itu HAHA Tempat pertama yang dilawati oleh kami bertiga adalah di Wangsa Walk. Tujuan utama pergi ke Wangsa Walk sebab nak beli beg Tropicana Life *nak branded je. Aku juga tidak lepas peluang membeli sehelai baju RAYA. Yeahh aku tahu awal lagi, tapi sekarang tengah SALE. Beli dua produk dapat discount 30%. Wahh menarik hahh ? HAHA Kechinggg. SOLD ! Dah beli barang, kitorang walk-walk la dekat Wangsa Walk. Pastu Kak Ngah ajak pergi main boling. Aku ni yang tengah gian nak main boling ni bagai nak tidur disorongkan bantal *karut lagi. Main sorang dua game. Entah la berapa ringgit semua, tapi aku bayar dekat Kak Ngah RM10 je. Eheee. Ni untung ada kakak ni. HAHA. Main-punye-main...

Wangsa Bowl

Aksi hebat dari Aku

Slow-mo Ball dari Kak Ngah

Scorebord game pertama. Horrayy bagi aku !
Masuk game kedua, Kak Ngah terpaksa memasukkan pemain gantian untuk menggantikannya di separuh masa kedua *dah macam bola pulak.


Yeahh, Disaing hebat oleh Mak.

Namun kehebatan aku tidak dapat disangkal lagi HAHA

Sikit gila score untuk game kedua ni --" malu je

Oh yaa, sebelum kitorang start main boling ni. Kitorang terserempak dengan Uncle Nimi. Apa daa, ingat nak lawan dia. Tapi dia dah habis dah. Haihh :P

Lepas dah puas main-main. Kami ke Carrefour pulak la untuk makan. Aku makan Mee Sizzling Kak Ngah pun sama. Mak makan Bihun Tom Yam. Sedap gila weh. Mana tak sedap, time tu dah pukul 2 lebih kot, perut dah berHardCore dah.
dah makan aku pergi arcade pulak, main game fevret aku Initial D ! HAHA walaupun kalah dengan player sebelah tu --" tapi puas la jugak dapat lepas gian. Hekhek

Lepas tu jalan-jalan dalam mart dia tu. Banyak pulak la hari ni dorang bagi tester. Aku pun tanpa melepaskan peluang, ambil je la. Free kan :P

apple ni bukan tester la.. selingan je

cermin ni tester bagi kami-kami yang gila cermin HAHA

Sebelum balik ke Batang Kali, kitorang pergi jalan-jalan ke rumah Kak Yen pulak. Rumah baru, semua dah siap tapi interior je tak siap lagi la. Tapi view dia, PERGGHHHH ! Kalau aku tinggal sini memang best laa. HAHA. Kak Yen kata kalau rumah ni dah siap dia suruh aku datang, belajar AKAUN dengan dia. Waaaaa, Akaun ? T.T



Lepas usha rumah Kak Yen, kitorang pun balik. Sebelum balik singgah McD, Kak Ngah belanja. Sedap betul kalau orang belanja ni. HAHAAA

Dalam pukul 7.35 malam kitorang sampai rumah. Mandi-mandi, rehat. Fuhhh, HEAVEN betul. Tidak lama kemudian dalam pukul 9 kawan-kawan ajak pergi training Kompang. Haihh. Punggung aku tak panas lagi ni *sedikit biru HAHA. Terpaksa la pergi. Huahuahua ! Letehh dah ni. Kejap lagi nak tengok bola pulak. HAHA sah-sah la aku tertidur kejap lagi. Lantak laa.

Peace !

BIG L<3VE FOR YOU !

No comments: