29 December 2010

Same opponent, same result




Alohaa geng, lama jugak aku tak update entry baru. Dan hari ni aku dah berjaya selesaikan masalah yang gila kentang punya tak best. Hoorayy!!

Ok, korang dah tahu kan Malaysia menang dengan Indonesia 3-0? Tapi ni hanya 90 minit yang pertama, ada lagi 90 minit yang perlu skuad Malaysia lalui. Aku pasti, 90 minit yang kedua di stadium Bung Karno, Indonesia mesti dan pasti ada benda pelik yang akan penonton/penyokong Indonesia lakukan.....

Dorang nak balas dendam untuk pasukan kebangsaan dorang atas kekalahan yang agak besar 0-3. Macam-macam tuduhan yang dorang bagi, tak cukup dengan laser yang KONONnya dari penyokong Malaysia yang sebabkan penjaga gol TERboloskan gol. Dorang tambah lagi dengan tuduhan yang KONONnya kita dah bomoh pasukan Indonesia supaya dorang gatal-gatal. Whaaaatttt??? Kita yang pakai bomoh? Memang tak laa.

Kalau nak ikotkan, dari dulu lagi. Sejak peringkat kumpulan Piala Suzuki AFF lagi, time perlawanan pertama Indonesia menentang Malaysia yang berkesudahan 5-1 memihak kepada pasukan Indonesia. Laser telah digunakan dan diarahkan kepada penjaga gol Malaysia. Malaysia kalah lagi teruk kot. Tapi Malaysia tak bising-bising pun. Stay cool je.
Tengok tu, tengok tu. Masalah-masalah

Ok, kita tinggalkan kisah lama, sekarang kita buka cerita baru. Hari ni punya pasal. MUAHAHAHAHA. Tarikh keramat hari ni. Tak sabar pulak aku nak tengok pasukan mana yang bakal memegang piala tu. Harap-harap Malaysia menang. Bangga woo kalau Malaysia menang sebab Malaysia dah 14 tahun tak jejak kaki ke final. Fuuhh. Lama tuuuu.....

Tambahan lagi(dah macam karangan BM plak), dalam surat khabar berita harian. Julia Perez(aku pun tak kenal) nak pakai seksi untuk mengganggu tumpuan pemain Malaysia. Errrr.. --'' Pastu, aku pun dengar-dengar akan ada penjualan laser secara besar-besaran hari ni. Hahaha. Biarkan je la mereka. Sabar je laaaaaa :]

Ok, "SAME OPPONENT, SAME RESULT". Tajuk aku ni bermaksud ; Lawan yang sama, keputusan yang sama.... MENANG.

Aku pasti taring harimau kita pasti akan semakin tajam untuk sekali lagi meratah skuad pagoda. InsyaAllah :] Best of luck untuk Malaysia. Mainlah dengan semangat kesukanan yang tinggi. :*

No comments: