17 December 2010

Hujé

Seharian hujan hari ni, aku pun macam biasa, seharian berselimut, seharian tidur. Otak pun dah jadi berat. Hahaha. Tidur je la, kat rumah takde orang. Mak ngn Ayah aku g shopping kat KL, malas nak ikot. Ingat tak ikot tu, boleh la g round 1 Batang Kali ngan sahabat2, sekali hujan daaaa~. "Seronok" betul bila masa yang ada ni aku isi dengan tidur je. Ntah dah berapa liter air liur aku expired(basi) pun aku tak tahu. Siap boleh buat peta. Haishh, apa aku cerita ni? Kotor betul. Hahaha.

Damn, aku dah bosan. Bila tak ada orang kat rumah ni, makanan pun ala2 kadar je la. Dan sekarang, aku starving. Bukan tak ada makanan, ada. Tapi aku biasa la, makan sekali mana cukup. Hahahaha. Lagipun hujan2 camni lapar weh. Orang kata kalau sejuk2 makan apa pun sedap, pergh macam tu la aku rasa sekarang ni. Tapi yang bezanya aku tak makan. Ahh, mengarot lagi. Lantak laa. Oh dah pukul 8.35. Cerita Crossing kat NTV7 pun dah start. Aku pun nak kembali ke sofa yang selesa lagi hangat itu la.

Adioss korang. Assalamualaikum :D

No comments: