09 December 2010

Merdekaaaaa

Itu dia laungan keramat dalam hati aku tatkala jam menunjukkan tepat pada pukul 4.30 petang dan ketika ketua pengawas peperiksaan tadi mengucapkan kata-kata yang teramat paling sangat aku nak dengar "PERHATIAN, MASA UNTUK MENJAWAB TELAH PUN TAMAT. SILA SEMAK JAWAPAN DAN IKATAN KERTAS ANDA" Yeahhhhhhhhh. Kini secara rasminya aku bukan lagi seorang pelajar, bukan lagi pelajar SMK BANDAR BARU BATANG KALI.

Perasaan gembira, sedih, kecewa dan segala perasaan turut mencengkam didada aku. Macam-macam aku pikir, aku nak jadi apa lepas ni. Camne result aku nanti? Ahhhhh. OMG. Susah. Nak happy pun tak boleh, banyak betul aku pikir. Potong betul laaa -- Tapi yang bestnya, tahun depan aku 18.. Yeahh, boleh la tengok wayang yang bergenre SG dan PL ... MUAHAHAHA. I loikeee.

guys, enset aku tak boley pakai sekarang. Boleh pun kejap2 ke, sori la kalau korang call ke SMS ke, tapi takde jawapan. Ampun maaf dipinta la ye. Nak contact aku, contact no mak aku laa. Nak no mak aku? Mintak kat mak aku. Hehh, satu lagi. Tak hensem la blog aku ni, jangan kutuk. Biar aku sorang je kutuk. Hahaha. Yelaaa, nanti aku edit laa. Aku pun baru beginner pasal blog2 bagai ni. Hehehe *ntah papee.

No comments: