23 April 2011

Apesal ni? Hahh?

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Korang semua tahu tentang Apesal.com? Kalau tak tau, aku nak bagitahu ni. Apesal.com ni membantu korang untuk meningkatkan trafik, membina backlink dan juga menghubungkan kita dengan blogger-blogger lain. Aku baru je daftar dalam Apesal.com ni lebih kurang 3 hari lepas kot. Dalam masa sehari je lebih kurang seratus orang dah view blog aku. Ok, seratus tak ramai bagi otai-otai macam korang, tapi saya ni baru je pandai nak merangkak dalam dunia blog, dan seratus viewer telah membuatkan aku nak buat kenduri kesyukuran. Hahaha.

Ok now see the truth!!

1st day (843)







|
|
|
|
V
2nd day (991)
Saya tak tipu. Tengok kat statistics ni, viewer ramai dari Apesal.com. Menarik! Betul! Lagi-lagi yang best sebab Apesal.com ni dibuat oleh anak jati Malaysia yang bertujuan untuk menghubungkan blogger-blogger seMalaysia. This is damn cool man!! 


Korang juga boleh untuk lawat blog-blog lain dengan menekan benda yang dekat bawah sekali tu. Tuuu, tuuu! Yang kat bawah tu adalah widget supaya ahli-ahli Apesal.com saling mempromosi blog-blog lain. Super awesome!! Jadi apa lagi, join la Apesal.com!! Apesal??? Hahaha

1 comment:

sabree hussin said...

dah join dah apesal.com

ni pun datang dari apesal.com la ni