05 January 2011

I miss you darl..

Guys. happy new year!!
Walaupun agak lambat, tapi who cares? Hehehe. Dah masuk tahun baru, tapi azam tahun lepas pun aku lupe ape. Hahaha. Ok la, boring la. Asyik-asyik kalau new year cite pasal azam. Bosan kan?

Hmm, best new year tahun ni *setiap kali new year pun best ape. Hehehe. Yela best sebab besday aku. OMG aku dah 18 tahun. Alhamdulillah. Usia dah meningkat, amal ibadat? --'' Ok, tahun ni aku tak dapat lari dari tepung macam tahun lepas. Aku tak expect pun dorang nak buat gak sebab baru pukul 11 lebih masa 31 december aritu. Sekali... Cheese cake betul!!

Tahun 2011 ni aku bukan lagi pelajar sekolah. Uhuuuu. Mula-mula seronok je, yela dah dewasa. Hahaha. Sekali... sedih wehh, tengok budak-budak pakai uniform sekolah. Bukan sedih ape, sedih sebab tak dapat nak rasa dah jadi seorang pelajar sekolah T_____T Tak dapat nak gurau-gurau dengan cikgu, tak dapat nak usha-usha junior. Junior sekolah aku hot wehh. Hahaha. Err, aku usha junior perempuan je la. Eeeuuww, I'm not gay ok? Hahhaa :P Tak dapat nak makan nasi lemak kat kantin sekolah dalam keadaan berebut-rebut laa.

All that, fuuuu... Bring a lot of memories weh korang. Kalau la masa ni boleh undur, aku undur balik masa ni. Kalau macam game GTA pun best gak, habis satu mission tu, restart balik game. Hahaha. Takde kejee --''
selingan je, bukan aku la kalau macam ni.

Masa sekolah dulu aku asyik je tak sabar nak habis sekolah. Bila dah habis sekolah rasa macam nak sekolah balik. Hahaha. Biasalah,, aku rasa perasaan aku ni sama je dengan mana-mana korang yang dah habis sekolah kan? Kan? kan? Tak ke? Takpe laa... Aku je la yang rasa macam ni :(

Tapi tengok kat tv bila dorang tunjuk ragam budak-budak darjah satu, kalakar pulak. Hahaha. Teringat time kecik-kecik dulu, nak g sekolah bukan main susah lagi. Haha. Pastu kecik-kecik dulu cita-cita semua sama je, askar, cikgu, dokter, pilot. Hahaha. Terindah tu kenangan, mana boleh dapat dah T_____T

Nak cerita lagi ni, tapi rileks aaa dulu. Aku nak pikir ayat-ayat menarik dulu. Ni pun dah tunggang terbalik dah ayat. Hahaha.

p/s: harga minyak dah naik

No comments: